18. dubna 2011

osazení komínu

vzhledem k tomu, že nechceme topit jenom elektrikou, museli sme osadit i komín. To zase přijela partička kominíků vod Bedřicha Třísky, co má bráchu kominíka Třísku v Kostelci a krom toho, že byla děsná prdel byl za 3 hodiny taky komín.


Komin od firmy Roca Teplice. není teplej, ale lakovanej. nechtěl jsem nerezový čůro přes celej barák, tak sme ho nechali stříknout RAL Anthracit Grey matt. vypadá to hodně dobře. Není vidět a ztrácí se v okolní šedi. A až zešedne fasáda, nebude vidět vůbec.


Průchod obvodovou stěnou domu a kominík č. 1. Dobrej týpek.


Ještě jednou díra do zdi a týpek č. 2. Taky dobrej týpek.


Dodělanej průchod stěnou. snad nevyhoříme.


To stejný s dodělanou parozábranou.


Týpek číslo 1 instaluje první díl, co vypadá jako skříň na urnu. Naštěstí nejsou ty vymetací dvířka prosklený.


Instalace třetího dílu...;-)


Kominíckej týmworkink...


finito. je pěknej, šedivej.

1 komentář:

  1. Hrozně se mi líbí nerezové komíny, a tak volba byla celkem jasná. Něvěděl jsem však úplně jasně jaký nerezový komín se bude pro moje účely hodit, a tak jsem kontaktoval kamaráda, který dané problematice rozumí. Ten mi komín objednal z https://www.komin-levne.cz/Nerez-kominy-dvouplastove-c26_0_1.htm a dokonce mi pomohl i s jeho instalací.

    OdpovědětVymazat